مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 14:202020-06-21اجتماعي

فارس من| ساماندهی ورودی های همدان در حال انجام است


معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه ساماندهی ورودی های شهر پروژه ای ادامه دار است تا بتوانیم زیبایی را به آنها بازگردانیم گفت: ورودی همدان از جاده تهران و از سمت بلوار سردار همدانی در حال تعریض است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ثبت شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: عملیات عمرانی و زیباسازی در ورودی های همدان همواره در دستور کار شهرداری است و اکنون نیز فعالیت در این زمینه ادامه دارد.

وحید علی ضمیر با بیان اینکه ورودی همدان از جاده تهران و از سمت بلوار سردار همدانی در حال تعریض است بیان کرد: هم اکنون تعریض ها در حال انجام است و پس از آن آسفالت و فضای سبز انجام می شود.

وی با بیان اینکه در زمینه فضای سبز نیز برای ورودی های شهر برنامه ریزی شده است افزود: آلاچیق های ورودی شهرک فرهنگیان جمع آوری شده که همین در ساماندهی ورودی اثرگذار بود.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه برای میدان فرودگاه در سال 99 پروژه تعریف شده و امسال آغاز میشود تصریح کرد: سمت بلوار ارتش فضای سبز کار شده و پارک نواری نیز در کنار بیمارستان ارتش کار شده و سرویس بهداشتی ایجاد شده و رفوژ وسط نیز کار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ساماندهی ورودی های همدان در حال انجام است

فارس من| ساماندهی ورودی های همدان در حال انجام است